РАСПЕВАНИ БОРАВАК – негујемо музичку културу код најмлађих
„Бетовен и малишани у боравку – ухвати ритам “
Нова недеља и нова активност у боравку. Са великим нестрпљењем чекала сам дружење и утиске о припремљеној активности.
Ученици 1. и 2. разреда су били веома заинтересовани и срећни да учествују и у овом музичком задатку. Овонедељна тема је слушање музике у корелацији са покретом.
Тема часа био је Бетовен и његова композиција „Контраданца“. Ритам је био важан у овој активости, као и велика концентрација и пажња ученика. Наши најмлађи ученици били су сајајни у овом задатку. Композиција има врло занимљив садржај где ученици слушајући композицију прате ритaм уз пљескање рукама, ударање ногама о под или комбинацијом и смењивањем удараца рукама и ногама. Деца су веома успешно пратила задатак и са великим задовољством понављала задато.
Причали смо о Бетовану и као важну ствар научили да су Бетовен и Моцарт били савременици, где смо објаснили да су стварали у истом периоду. Када су ученици завршили активност, сваком сам ученику пришла и честитала успешно обављен задатак и тада им понудила печат који смо стављали на руку (куцу, лептира и бубамару).
Све у свему уживала сам у дивној музици са дивном децом и радујем се следећем дружењу као и они, бар су ми тако рекли : )